Připravili jsme přehledný průvodce procesem koupě bytu v Šantovka Living. V několika jednoduchých krocích se dozvíte, jak celý postup probíhá, co jednotlivé fáze obnáší, jak dlouho trvají a na co se můžete připravit. Díky tomu budete mít jasnou představu o tom, co vás čeká, a celý proces pro vás bude maximálně srozumitelný a bezstarostný.
Žít v centru města, v klidné zóně obklopené řekou Moravou a Mlýnským potokem, přitom jen pár kroků od kultury, gastronomie a obchodů. To vše nabízí Šantovka Living, mezinárodně oceněný rezidenční projekt v jedné z nejatraktivnějších lokalit Olomouce, který přináší moderní bydlení ve vysokém standardu a s důrazem na kvalitu, pohodlí i architekturu.
Vyberte si své bydlení snů na poloostrově, my vám pomůže, aby vaše cesta byla co nejsnadnější.
Máte vybraný byt z naší nabídky? Skvěle!
Prvním krokem je nezávazná rezervace bytu. Ten si můžete nezávazně rezervovat až na jeden týden. Během této doby máte prostor si vše promyslet nebo projednat detaily. Pro rezervaci můžete odeslat poptávku prostřednictvím vyplněného kontaktního formuláře nebo přímo kontaktujte naše obchodní zástupkyně.
Pokud se rozhodnete byt zakoupit, následuje podpis rezervační smlouvy a úhrada rezervačního poplatku 200 000 Kč vč. DPH. Tato částka se vám následně odečte z kupní ceny.
Rezervační smlouva platí tři měsíce, během této doby máte dostatek času na podpis smlouvy o smlouvě budoucí kupní.
Smlouva o smlouvě budoucí kupní je důležitým krokem k vašemu novému domovu.
Obsahuje informace:
Podpis této smlouvy musí proběhnout do tří měsíců od podpisu rezervační smlouvy. Pokud byt financujete hypotékou, můžete ručit právě kupovaným bytem. Pro tento případ je potřeba vklad zástavní smlouvy do katastru nemovitostí.
Vše s vámi detailně projedná obchodní zástupkyně.
Chcete doladit interiér vašeho bytu podle vlastních představ?
Nabízíme možnost klientských změn, které lze realizovat po podpisu smlouvy o smlouvě budoucí kupní.
Cena klientských změn se skládá z jednorázového poplatku za posouzení změn a poplatku za realizaci.
Součástí naší nabídky je i online katalog standardů, kde najdete široký výběr materiálů a designů, které můžete kombinovat dle vašich preferencí.
Klientské změny s Vámi bude řešit manažerka klientských změn:
Po schválení změny vám připravíme kalkulaci, kterou si s vámi odsouhlasíme. Klientské změny jsou definovány formou dodatku k Smlouvě o smlouvě budoucí kupní, na jeho základě zvolené klientské změny uhradíte. Platba za tyto změny není vázána na splátkový kalendář, který je uvedený ve Smlouvě o smlouvě budoucí kupní.
Před samotným předáním bytu se koná technická kontrola a tzv. před-přejímka bytu s manažerkou klientských změn, abychom se ujistili, že vše odpovídá smluvním podmínkám a vašim očekáváním.
Hotový byt prochází procesem kolaudace. Po jejím dokončení vás vyzveme k úhradě finální částky kupní ceny a následuje podpis kupní smlouvy.
Při předání bytu vám představíme klíčové technologie a seznámíme vás s tím, jak funguje klientský portál. Zde najdete manuály k ovládání a pokyny k údržbě vašeho nového domova, včetně všech potřebných dokumentů, abyste mohli bydlení začít naplno využívat.
Pro každý dvojdům vzniká společenství vlastníků jednotek (SVJ), které koordinuje správu domu.
Po nastěhování už se nemusíte o nic starat.
Správu bytového domu zajišťuje profesionální firma Bartoň a Partner s.r.o., která se stará o údržbu domu a společných prostor, pozemků a zeleně, garáží a dalšího zázemí.
Také poskytuje SVJ administrativní podporu, vybírá a spravuje příspěvky vlastníků jednotek a zálohy na služby. Vy budete mít přehled o všech nákladech, jako je topení, voda, fond oprav a další poplatky.
Každá bytová jednotka má svůj elektroměr. Klient si přepis elektrické energie zajišťuje u distributora podle svého výběru.
Pro snadnější komunikaci a přístup k důležitým dokumentům jsme pro vás připravili online klientskou zónu přímo na webu rezidence.
Najdete zde:
Stačí se přihlásit na našich stránkách a vše máte na dosah ruky.